Pluk & Pak

E-Synergi effektiviserer hele opgaven med at finde varerne på lageret og pakke ordrerne til dine kunder. Ved at håndtere lager og logistik for mange kunder, kan vi gøre det billigere og langt mere effektivt, end du selv har mulighed for. Hos os betaler du kun for dit reelle behov for lagerplads og lagermedarbejdere. Du sparer dermed tid og frigør ressourcer til resten af din forretning. Vi pakker selvfølgeligt dine varer forsvarligt efter dine transportanvisninger.

Vi tilbyder:

  • Effektivt at plukke varer på lageret
  • Forsvarlig pakning af varer 
  • Forsikret lagerhåndtering (hvis vi taber en af dine varer, dækker vores forsikring)
  • Ajourføring af lagerstatus
  • Fleksibilitet og imødekommenhed overfor dine specifikke ønsker


Pluk & Pak processen

Vi er dygtige til at plukke pakker og paller, og vi har systemer, maskiner og et IT-setup, der effektivt understøtter plukningen af varer.

I forbindelse med Pluk & Pak anvender vi systemer der, via en tablet, fortæller hvad vores lagermedarbejdere skal plukke. De skal dernæst også aktivt notere i systemet, det antal varer de har plukket. Derudover bliver alle varer, der plukkes på vores lager, scannet. På den måde sikrer vi en sikker Pluk & Pak proces samtidig med, at vi sikrer en minimeret fejlrate. Vores system gør det også muligt med multipluk. Det vil sige, at vi kan plukke op til fem ordrer ad gangen og kan dermed håndtere mange ordrer dagligt.

For at skabe gennemsigtighed for dig som kunde, er det, via vores lagerstyringssystem WMS (Warehouse Management System), muligt for dig at se, hvilken lagermedarbejder der har plukket og pakket dine varer. Dette ønsker vi at synliggøre, da det er med til at give dig en relation til lageret og til de medarbejdere, der dagligt håndterer dine varer. Vi mener også det er vigtigt, at vores lagermedarbejdere har direkte dialog med vores kunder – og omvendt.

For at imødekomme de fleste typer af webshopkunder, har vores lagerstyringssystem (WMS) fuld integration til de fleste webshopsystemer. Det betyder, at du som kunde kan spare tid på manuelt arbejde, da ordredata kommer ind i lagersystemet helt automatisk. Når dine kunder bestiller varer på din hjemmeside, så kommer de direkte ind i lagersystemet, hvorefter vores lagermedarbejdere kan behandle ordren, pakke varen, printe en fragtlabel og sende den med fragtfirmaet til levering til din kunde.

Når de indkomne ordrer er behandlet i systemet, og der er oprettet en fragtlabel, så fremsendes trackingnummeret automatisk til dine kunder, så de selv kan følge pakken frem til levering.

Vi får dagligt afhentninger fra alle transportører, hvilket er med til at gøre, at vi hurtigt kan få varerne ud til dine kunder. Vi tilbyder dag-til-dag-levering.

Ved at lade os håndtere og sende dine pakker ud til dine kunder, sparer du meget tid i hverdagen. Og du kan løbende holde øje med dit varelager, status på dine pakkeforsendelser og indkomne ordrer via webshopsystemet.


Grønt fokus

Vi har fokus på den grønne omstilling og tilbyder derfor miljøvenlig emballage til vores kunder til en fordelagtig pris. Vi mener det er vigtigt at genbruge emballage i det omfang, det er muligt og giver mening. Vi anvender hovedsageligt også Greenline genbrugspapir til fyld. Vi har fokus på den rette emballage til dine varer, og da dette er en prioriteringssag for os, har vi ekstremt få skader.

Vi hjælper med at finde den optimale pakkeløsning i forhold til valget af emballage. - Mindst mulig forsendelse til mindst mulige omkostninger.

Da vi får afhentet varer fra transportørerne alle hverdage, betyder det dermed meget trafik på vejene. Derfor har vi indgået gode aftaler med transportørerne, således der kommer færre biler, som afhenter fra vores lager. Dette er selvfølgelig uden at det kommer på bekostning af kapaciteten af de varer, som transportørerne kan håndtere.


Hvilke pakker og paller kan vi håndtere?

Vi kan håndtere pakker og paller i forskellige størrelser - alt fra små og lette pakker til større pakker og paller samt kompliceret udstyr, f.eks. glasvarer og jernspyd. Vi kan imødekomme behovene fra de fleste typer af kunder.

Har du et ønske om, at dine varer skal indpakkes på en bestemt måde, f.eks. indbundet i silkepapir eller lagt i en bestemt æske? Og skal der f.eks. sættes stickers på eller vedlægges brochurer, postkort eller andet for at personliggøre din pakke? Så er det også noget vi hjælper med.



Hvilke systemer er vores lagerstyringssystem integreret med?

Vores lagerstyringssystem har fuld integration til følgende webshopsystemer:

Magento 1.0
Magento er en webshop platform, der primært henvender sig til større webshops, der gerne vil kunne skræddersy deres løsninger på webshoppen.

Magento er en Open Source løsning, der også tilbyder hosting.

Systemet er udarbejdet i PHP og anvender MySQL.

E-Synergis lagerstyringssystem WMS er fuldt integreret med Magento. (API)


PrestaShop
PrestaShop er et CMS (Content Management System), der henvender sig til e-handelsvirksomheder. Med PrestaShop kan man oprette sin egen webshop, hvorfra man kan oprette og sælge sine varer.

Anvender du PrestaShop, er der et hav af skabeloner, som du kan anvende til netop din webshop. Du kan også tilføje din egen skabelon.

PrestaShop er programmeret i PHP og er en Open Source løsning.

E-Synergis lagerstyringssystem WMS er fuldt integreret med PrestaShop. (API)


Shopify
Shopify er et populært webshopsystem, der også omfatter hosting.

Shopify har et brugervenligt system og tilbyder et hav af skabeloner, som man kan vælge imellem og er derfor en god løsning for mindre webshops.

E-Synergis lagerstyringssystem WMS er fuldt integreret med Shopify. (API)


WooCommerce
WooCommerce er en hjemmesideudbyder bygget på WordPress, som er fleksibel og kan tilpasses behovene for små og mellemstore virksomheder, der sælger varer online.

WooCommerce er en Open Source løsning og kræver tilkøb af webhotel/hosting hos ekstern udbyder.

E-Synergis lagerstyringssystem WMS er fuldt integreret med WooCommerce. (API)


SmartWeb
SmartWeb er et af de mest anvendte webshopsystemer, der også tilbyder en hosting løsning.

Det er nemt at komme i gang med SmartWeb, og der er gode muligheder for at vælge imellem flere designskabeloner.

SmartWeb henvender sig både til små og mellemstore webshops.

E-Synergis lagerstyringssystem WMS er fuldt integreret med SmartWeb. (API)


Vores lagerstyringssystem har også fuld integration til regnskabssystemet e-conomic.

E-conomic
E-conomic er et regnskabssystem, hvor der både er mulighed for at foretage bogføring, håndtere bilag, udsende fakturaer og lave budgetter samt rapportering.

E-conomic kan anvendes til blandt andet webshops, hvorfra der er mulighed for at automatisere processer, foretage lagerstyring og udsende fakturaer.

E-Synergis lagerstyringssystem WMS er fuldt integreret med E-conomic.

E-conomic tilbyder gode B2B løsninger. Det er blandt andet muligt at bruge økonomisystemet som ordrestyringssystem, hvor man indtaster ordren i e-conomic, hvorefter den automatisk føres over i lagerstyringssystemet (WMS). Integrationen er tovejs, når det kommer til e-conomic.



Erfaring fra forskellige brancher

Vi har erfaring med pluk & pak af forskellige varetyper.

Vi plukker og pakker både:

· Tøj
· Make-up og plejeprodukter
· Konserves
· Boligtilbehør
· Jagtudstyr
· Gavekort
· Drikkevarer, herunder øl, sodavand og alkohol
· Delikatessevarer, der ikke skal opbevares på køl

Kort og godt – vi har en bred erfaring og kan håndtere både små som store pakker og paller.

Og har du nogle specifikke ønsker eller krav til, hvordan dine varer skal pakkes, så kan vi også imødekomme det.

Skal vi håndtere dine varer? Kontakt os for at høre nærmere. Du kan også bruge vores prisberegner for at se, hvad det vil koste dig at have dit varelager hos os.



Kontakt os Beregn din pris

Kontakt